Tuesday, September 22, 2009

konsten att ha sex som män.

En dag började jag fundera över hur lik jag är andra kvinnor, egentligen. Så jag gjorde en liten mindre undersökning.

Jag tog på mig solglasögonen, den lite suspekta trenchcoat’en och begav mig ut på promenad i min msn-lista.

Efter ett väldigt invecklat tag med många, långa utdragningar över att “men sexet är bra iallafall, jag klagar absolut inte och jag är nöjd med mig själv, FAKTISKT!” så kom jag fram till en sak.

Kvinnor är idioter.

Nog för att jag har vetat att vi kvinnor tänker för mycket och att vi inte alltid drar det längsta strået eller att vi har alla indianer i kanoten, men fan ta er kvinnor! SKÄRPNING!

Vi tänker på hur våra fettvalkar ser ut i den vinkeln, om han tänker på hur vår rumpa ser ut medan vi har 69:an, om vi har ett fult orgasmface, om dubbelhakan trillar ner över brösten ner vi febrilt försöker se sexigt ner på mannen som nafsar på våra bröstvårtor, är det verkligen skönt för honom när vi rider honom som om vi snabbspolade en porrfilm och hade dextrosol injekterat direkt till blodomloppet..så..vidare.

Vi tänker så mycket och mina funderingar blir då; njuter vi då ordentligt?

Jag fick höra att en väninnas tankebanor gick något liknande under sex;

“ser jag konstig ut från hans vinkel, varför stönar inte han lika mycket som jag, tycker han inte att det är skönt? men jag tycker ju att det är skönt men det är ju så svårt att komma, nu stönar han lite grann, kom han nu? ska jag komma nu? gud vad mina ben dallrar när han stöter in i mig, har jag en snorkråka som syns från den här vinkeln, men gud nu måste jag sluta tänka på det här och fokusera på att vi har sex. ja GuuUUUUuuud vad skönt det är, nu ska jag stöna lite extra så att han förstår att det är skönt.”

..och sen helt plötsligt out of the blue stönar hon för hela kung och fosterland.

När jag fick höra att hon var så pass orolig så tappade jag hakan. “jisses kvinna lugna ner dig!“.

Att kvinnor har fejkat orgasmer och förstört ljudvallar sedan urminnes tider vet vi alla, men går det ingen gräns?

Om man fejkar eller överdriver i sängen så bygger man upp en inbillning, naturligtvis. Han tror och tycker att allt är underbart och du får hyckla var-end-a gång . Sen på tjejkvällen 2 år senare gnäller du över att sexet är dåligt, ja men varför då?! Vi kvinnor bränner våra egna broar (och gräver våra egna gravar). SLUTA FEJKA!

Ja, jag har fejkat, ja jag har överdrivit. Ja-ja-ja-JA! Ni kvinnor som aldrig har gjort det och haft ett relativt aktivt sexliv i mer än 5 år LJUGER. Jag tror att det har med erfarenhet i kombination med självsäkerhet att göra. Man måste uppleva för att lära.

I en relation är man minst två människor. Det är sammansättning av två individer som får ett oskrivet uppdrag att kompromissa, dela, uppleva, bygga och utvecklas med varandra. Om man inte pratar så händer inget positivt. Falskhet borde inte få plats i en relation. Sex är en relativt stor del i ett vuxet förhållande och den delen måste fungera. Om man vill ha någonting får man be om det, om man vill ha någonting på ett specifikt sätt får man berätta det, vill man göra någonting får man visa det. undrar någon får man fråga och den andra får berätta. Finns det en anledning till att hon vill ha sex med lampan släkt? Finns det en anledning till att han inte tycker om när tjejen har händerna där? Prata med varandra. Rom byggdes inte på en dag och det gör absolut inte ett bra sexliv heller. Jag vet att det kan vara svårt att prata om sina sexuella hjärnspöken, fan jag vet! Jag har sådana jag med. Massor! Sen kommer jag på mig själv och tänker; “han har sex med mig av en anledning. han har en relation med mig av en anledning. Jag har sex nu och jag tycker det är skönt..som fan.. så nu slutar jag tänkaaaah..” Sen uppslukas jag av nuet, and it’s good! You should try it.

Jag undrar, tänker män lika mycket på sex som tjejer -under själva akten? Berätta för mig, snälla. Vad har ni för funderingar? Kvinnor tänker överlag på utseende och utövande ( jag sätter 50 spänn på att media och porrindustrin har ett finger med i spelet), men vad tänker ni på?

Så, hur lik är jag andra kvinnor nu då?

- Jag har mina spöken, jag tänker för mycket…MEN ( tony Irving jag älskar dig!) .. Jag har lärt mig att släppa det. Om nu killar inte tänker lika mycket under sex så kan jag väl säga; “jag har sex som en man”, även om jag vet att det låter helt åt helvete fel. Men hur många av er kvinnor kan säga det? .

slutplädering:

Ha sex utan att tänka, njut. Efteråt kommer ni lyckligt förvånade över hur skönt det var (och kanske varför ni helt plötsligt ligger någon helt annanstans än var ni var i början av sexakten. blackout’s for the win! ) . Ingenting i denna värld kan slå två stora, anfådda, léenden, en stark omfamning och ett körsägande “det där var UN-DER-BART” från båda två. Så, hemläxa! Ha sex utan att tänka folk’s.*

* om ni enligt lag får ha sex, använd gärna kondom och testa er ofta efter sjukdomar.  (jag vill inte ha arga föräldrar efter mig som säger att jag uppmanar till spontant, anonymt sex. ….som ioförsig kan vara skönt det med! nej men, sa jag något dumt nu? -bite me.)

No comments:

Post a Comment