Thursday, September 3, 2009

Sex in natura... ... in parcuri ... pe malul marii!

Cuplurile dornice de senzatii tari isi abandoneaza dormitorul pentru partide de amor in locuri publice, in special in parcuri sau pe malul marii.

Una dintre locatiile preferate ale iubaretilor este Parcul Tineretului din Bucuresti. Chiar daca pot fi amendati cu pana la 1.000 de lei, daca sunt prinsi in flagrant de politistii comunitari, riscul face parca si mai palpitant actul sexual. Am facut-o in Tineretului cu prietena mea. A fost o experienta tare!, ne-a povestit Radu (23 de ani). Nici cuplurile de homosexuali nu se dau in laturi de la astfel de initiative. Anul trecut am dat peste o pereche de homosexuali in parcul Carol si alta in Herastrau, care au fost amendate, ne-a spus directorul adjunct al Politiei Comunitare Bucuresti, Constantin Nicolae. Si Parcul Operei se bucura de interesul amorezilor de acelasi sex. Litoralul este alta locatie care imbie la amor in aer liber. O noapte pe malul marii cu persoana iubita este o escapada romantica pe care au trait-o multe cupluri. Am facut-o si eu cu iubita mea pe plaja, dar si in mare si a fost bestial, ne-a marturisit Tudor, un mare amator de sex sub clar de luna. Amorul pe plaja 

se numara printre cele mai la 

indemana escapade sexuale Parcul Tineretului este in topul 

locurilor preferate de indragostiti

FAVORIT. Parcul Tineretului este in topul locurilor preferate de indragostiti

[Via http://italianu.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment