Wednesday, September 23, 2009

MASTURBAREA ESTE LEGALA?

Azi, ieri si alaltaieri, de fapt in fiecare zi, ma masturbez singur in casa, pana imi pierd mintile. Am 17 ani, bube pe fata si nici o fata nu se uita la mine. Cu tata n-am curaj sa vorbesc, m-ar plesni de nu m-as vedea! Mamei…ce sa-i mai zic, saraca, si asa are destule pe cap.

Colegi de-ai mei umbla cu vagaboande mai mari ca ei. Unul a fost si bolnav. Ceva cu cruci in sange. Zice ca a luat antibiotice, dar noi stim ca nu s-a vindecat. Cu colegele mele de clasa nu pot sa merg, cica au facut educatie sexuala cu mamele, la scoala ne-au venit pliante, au inteles ca e primejdios sa faci sex cand esti minor, neprotejat, cu parteneri alesi aiurea.

Si eu ce ma fac? Ma masturbez, cu gandul la goeleta Dunarea, dar am in fata ochilor doar bricul Mircea…

Am reviste, filme, sunt dotat! O fi pacat sa te masturbezi? Nu l-am intrebat pe preot. Nici n-am curaj sa spun cuiva… Fac bube pe fata, stau si ma uit la filme, citesc reviste, imi curg balele…

Noaptea am polutii, mama s-a prins, dar ce sa faca? Toata lumea tace, desi cred ca si tata stie. Nimeni din casa insa, nu discuta subiectul asta. E tabu.

Tata s-o fi masturbat si el? Dar bunicul? Sau numai generatia mea e asa de pacatoasa?

E legal, sau ilegal?

E pacat sau nu-i pacat?

Si eu, eu ce ma fac?

No comments:

Post a Comment